A la cabina de l'Allnighter... MAR BLUE MOONBABY

Aquesta vegada visita la nostra cabina una dona, quelcom inusual si enumerem la quantitat de dones que han vingut a visitar aquest espai en els més de dos anys de vida que te (només tres dones en total). Mar Blue Moonbaby es de Girona i serà una de les encarregades de sel.leccionar els vinils junt a Carlos Summertime i Pere Vegara que faràn moure al personal el proper 12 de setembre al marc de l'Aplec Modernista del Sènia.





- Quants anys portes mostrant la teva música al món? Quina va ser la primera vegada i on?
Vaig començar amb això de punxar música fa uns 8-9 anys, més que rés per poder escoltar la música que m'agradava als llocs on anava, ja que Girona és un lloc força àrid si tens inquietuds una mica diferents musicalment parlant. El lloc on vaig estrenar aquesta afició va ser un bar molt petit que hi havia aleshores al barri vell de Girona, el bar La Placeta, i era el lloc on soliem anar les nits del cap de setmana. Ara ja no existeix, bé, és una altra cosa que no té res a veure. 

- Quin o quins formats de reproducció prefereixes a les teves sessions? 
Sempre vaig a punxar amb la caixa de 45 rpm.

- Quin es l'estil principal a les teves punxades? es l'únic o també t'introdueixes en altres terrenys?
Els estils que toco són el r&b dels darrers anys 50 i dels primers 60, i soul 60s majoritàriament, encara que deixo caure algun 70s. Els artistes de Motown o similars sons del soul de Detroit solen ocupar un espai fixe a les meves punxades, però hi ha lloc també per sons més foscos.

- Quina ha sigut l'experiència més significativa o el millor record de tots aquestos anys? 
No en puc dir un... Les punxades al Barbara Ann a Barcelona, la vegada que em van convidar a fer una sessió al Boiler, el Summertime, l'AWamba Buluba, el Gamblers, i una punxada improvisada a New Orleans !

- Quines han estat les teves últimes adquisicions i que estas desitjant mostrar al món? 
Doncs he comprat varies cosetes que feia temps que volia tenir, res raro o rebuscat, Bobby Bland, Arthur Alexanter, Barbara Lynn, però destaco la Motown 7s box, que em van avisar i no té desperdici.

- Top five, 5 temes per a cada moment de la nit:
Per començar la festa... en un set de soul podria ser "Am I losing you" de Jimmy Delphs
Per calfar l’ambient... alguna de Motown, Marvin Gaye per exemple
Per mantindre el foc viu... en la línia de "Somebody help me" de Larry Birdsong,
El colofó... tinc varis colofons que m'agrada punxar molt sovint, un d'ells és " Honey Child" de Bobby Bland, és titular quasi sempre.
L’acomiadament... una molt xula per aquest moment és "My love is your love" dels Isley Brothers.



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

MIQUEL INJECTION, The Scorcher crew