A la cabina de l'Allnighter... Xavi Vinaròs

Des de la capital del Baix Maestrat presentem a Xavi Vinaròs, membre de Vinaròs Tropical Crew dels que parlarem més detingudament en articles posteriors, el protagonista d'avuí a l'apartat dedicat al selecters  ens fa una idea de com son les sevess sessions, totes elles carregades de  bon Early Reggae, Ska i altres sons jamaicans.




-Quants anys portes mostrant la teva música al món? quina va ser la primera vegada i on?
Doncs porto aproximadament 2 anys, ja que vaig començar quan vaig tornar de la meva estancia a Londres i la meva primera vegada va ser in-intencionadament al local de la Colla Pre-mamas de Castelló després d'un concert dels The Kinky Coo Coo's i Bandits junt amb el meu company Bernat .

- Quin o quins formats de reproducció prefereixes a les teves sessions?
Normalment aposto sempre per el 7" encara que en alguna ocasió tambe utilizo algun Lp

- Quin es l'estil principal a les teves punxades? es l'únic o també t'introdueixes en altres terrenys?
Principalment musica Jamaicana Early Reggae, Ska, encara que sempre cau algun tema de Two Tone, Soul, Calypso i alguna raritie per fer la gràcia.
En algunes sesions m'introdueixo en altres terrenys amb temes de Northern Soul, Motown, New Wave, Rock'n Roll, R&B, Funk, New Wave...

- Quina ha sigut l'experiència més significativa o el millor record de tots aquestos anys?
D'aquests anys en lo que em quedo son en les grans amistats, noves i velles i en tots els grans moments i anecdotes viscudes

-Quines han estat les teves últimes adquisicions i que estas desitjant mostrar al món?
La meva ultima adquisició ha sigut un 7" de Marvin Gaye & Tammi Terrell amb el tema Ain't No Mountain High Enough

-Top five, 5 temes per a cada moment de la nit
Per començar la festa... Otis Gayle - I'll Be Around (Studio 1)
Per calfar l’ambient... The Gaylettes - Son Of A Preacher Man (Hour Glass)
Per mantindre el foc viu... The Kingstonians - Sufferer ( Big Shot)
El colofó... The Pyramids - Dragon Fly (President)
L’acomiadament... Al Barry & The Cimarons - Morning Sun (Doctor Bird )





Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

MIQUEL INJECTION, The Scorcher crew