A la cabina de l'Allnighter... MOONWOLF

Conegut com Felipón, es trasforma en Moonwolf quan deixa caure l'agulla, amb els plats encara calents del passat Rhytmh & Beach que tingué lloc a Benicàssim, el castellonenc Dj Moonwolf visita la cabina de l'Allnighter per mostrarnos la seva estima cap als sons negres de meitat dels 50 i 60, els vinils i com son les seves sessions davant els plats.



- Quants anys portes mostrant la teva música al món? Quina va ser la primera vegada i on?Des de que era un adolescent vaig estar fent  programes de ràdio, primer a l'institut i després en xicotetes emisores pirata. També ambientava algunes nits en garitos d'amics, però, fins que no vaig deixar la ràdio no no vaig sentir una vertadera necesitat de traure a passejar els discos. Les primeres sessions sèries com a selector foren al Ricoamor, el temple musical de Castelló.

- Quin o quins formats de reproducció prefereixes a les teves sessions?
L'únic format amb el que m'entenc es amb els vinils de 7”, prensajes originals de 1951 a 1965 en laseva gran majoria. Supose que el meu dèficit d'atenció m'impideix rebuscar entre les carpetes de mp3, cançons de cds i formats amb masa informació... El format senzill em resulta molt còmode: només em tinc que preocupar de recordar la cara que vull posar.

- Quin es l'estil principal a les teves punxades? es l'únic o també t'introdueixes en altres terrenys?
Només punxe artistes negres executant Rhythm & Blues. El terme es lo suficientement ampli per donar cabuda a temes més lligats al Rock & Roll dels 50 i altres otros més lligats al (proto)Soul de principi dels  60.

 Quina ha sigut l'experiència més significativa o el millor record de tots aquestos anys?
Disfruto tanto de todas las sesiones que es difícil elegir un único buen recuerdo. A veces la entrega del público, otras las condiciones de la sala... No podría elegir ni un Top 10!

-Quines han estat les teves darreres adquisicions i que estas desitjant mostrar al món?
Les últimes esborradures de "my wants list" han sigut “Bottle it up and go” de Big John Greer en Groove, “Take the bitter with the sweet” de Little Gigi en Select i “I feel so worried” de Sammy Lewis en Sun.

-Top five, 5 temes per a cada moment de la nit:
Per començar la festa … I’m a little mixed up (Betty James, Chess)
Per calfar l’ambient … Holy Mack’rel (Prentice Moreland, Challenge)
Per mantindre el foc viu … Money (Richard Wylie, Motown)
El colofó… Hello little girl (Lloyd Price, KRC)
L’acomiadament… Twistin’ the night away (Sam Cooke, RCA Victor)


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

MIQUEL INJECTION, The Scorcher crew