A la cabina de l'Allnighter... Antonio Pata Negra (Hullabaloo Djs) Especial Rhythm & Beach '16

Finalitzem l'especial al Rhythm & Beach '16 amb Antonio, un artista al plats en tots els sentits ja siga al front de la cuina del seu restaurant Pata Negra Restoran de Benimaclet, del que es xef i co-propietari, com als plats seleccionant vinils. Antonio junt a Quique Lledó formen els Hullabaloo Pinchadiscos i dissabte de vesprada ho estaràn fent sonar a la terrassa interior de l'Hotel del Golf al Grao de Castelló. 


- Quants anys portes mostrant la teva música al món? quina va ser la primera vegada i on?
Posant música porte més de 15 anys. Vaig començar amb el meu cosí en festes d'aniversari i per col·legues. Després, vaig donar el salt a locals públics. El primer va ser el Swan de Benimaclet, i després he passat per uns quants més, sempre amb l'ànim de punxar les meves noves adquisicions i fer ballar a la gent.
Una altra de les coses que m'agrada fer és punxar a casa per als amics, ensenyar-los el que tinc. És una cosa molt divertit i propicia l'intercanvi de cançons, noms i discos d'una manera molt directa i sense pressions.

- Quin o quins formats de reproducció prefereixes a les teves sessions?
Només vinil

- Quin és l'estil principal a les teves punxades? és l'únic o també t'introdueixes en altres terrenys?
Em flipen el Rhythm & blues i el Soul, música negra a partir dels qual construisc les meves sessions, amanint amb ska, latin soul o ritmes blancs d'inspiració negroide.
M'agrada també investigar en els grups actuals que es mouen en aquests estils i vore com evoluciona la música que m'agrada.

- Quina ha estat l'experiència més significativa o el millor record de tots aquests anys?
Va ser a l'abril d'aquest any, en el 2n aniversari de la sala 16 Toneladas en què em van cridar per punxar al costat d'un elenc dels millors discjòqueis de València. Va ser una nit especial, van sonar un munt de cançons i estils, però a l'hora en què em va tocar punxar i amb la sala plena, vaig poder gaudir com mai posant els meus discos i veient la gent ballar.

- Una anècdota durant una sessió que no oblidaràs mai, alguna petició estranya ...?
Bé, el de les peticions estranyes és una cosa que no deixa de passar-me. Sempre s'acosten a demanar-me coses de M Clan o Calamaro, potser pels meus cabells, però s'estranyen que no el porte a la maleta.

- Quines han estat les teves últimes adquisicions i que estàs desitjant mostrar al món?
Clyde Mac Phatter "A Shot of Rhythm & Blues"
The Show Stoppers "Ain't Nothing But A House Party"
Marta Ren & The Groovelvets "I say a regular woman"
Jackie Lee "YOUR P-E-R-S-O-N-A-L-I-T-I"

-Top Five, 5 temes per a cada moment de la nit
Per començar la festa... Vikki Nelson- Brigh and Early"
Per escalfar l'ambient... Millie "Let the four winds flow"
Per mantenir el foc viu... The Beat from Palookaville "its your Voodoo working"
El colofó... ​​The Fundations "Build me up Butter Cup"
L'acomiadament...The Kinks "You really got me"


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

MIQUEL INJECTION, The Scorcher crew