Alcem l'agulla.



Senyores i senyors després de cinc anys fins ací arriba l'Allnighter, es moment d'alçar l'agulla i traure el disc, han sigut cinc anys fantàstics on he tingut la possibilitat i el plaer de descobrir bandes, coneixer als seus membres, descobrir autentiques joies de la música negra, difondre esdeveniments, participar en alguns d'ells i el millor de tot coneixer gent meravellosa amb la que he viatjat, he begut, he rigut, he ballat i he tingut converses d'allò més enriquidores, moment que quedaran per sempre en la memòria.

Amb el sentiment de que tot és millorable, espere haver complit l'objectiu que em vaig marcar quan vaig començar aquest projecte, que no era un altre que difondre les bandes, els seus treballs, els scooter clubs, les botigues, les festes... aquesta cultura, aquest xicotet món nostre que ens plena i dona sentit a la nostres vides. Vull demanar disculpes si en algún moment durant aquests cinc anys he comés algún error, que de ben segur els han hagut i vull donar les gràcies a cadascun i cadascuna de les bandes, col.lectius, selectors, promotors, segells etc. que van perdre uns minuts del seu valuos temps en respondre alguna entrevista, enviar un xicotet text promocional o inclús enviar el seu treball, els quals jo rebia amb un gran somriure i li donava forma amb moltissima il.lusió. Gràcies també a tots aquells i aquelles que s'han molestat en deixar un misssatge al blog, enviar-me correus o participar de qualsevol altra forma, per últim agrair de forma especial a la meva gent, la meua parella i els meus fills que son els que pateixen i aguanten aquesta "malaltia" per la música dia rere dia.

És moment d'alçar l'agulla, prendre el botó d'Off, replegar els discos i pensar en el que vindrà, un projecte musical, un nou espai, un nou Allnighter millorat, només el temps ho dirà, siga com siga... no descuideu la vostra imatge i no deixeu mai de ballar, haveu estat a l'Allnighter i per mi ha estat un plaer amics i amigues. Sempre endavant!


Comentaris

  1. Em dol profundament que s'acabe aquest espai informatiu. El seguia sovint i et puc dir que sempre ha estat impecable i enriquidor. Crec que has fet una gran feina en molts aspectes. Cadascun del texts, entrevistes, ressenyes..., així com també les opinions de tots els il•lustres convidats que han col•laborat amb aquest espai, sempre m'han semblat extraordinaris. M’han divertit i m’han aportat força informació així com una enorme quantitat d’actitud envers a un món musical que ens uneix des de les arrels, defensant el present i amb una visió clara de futur. Es ben cert també que el món del blog, com a eina de comunicació, s'està apagant malauradament perquè les noves tecnologies i, en especial, les empreses que les (i ens) governen ens porten cap al no res, a la fi de les relacions interpersonals tal i com s’haurien d’entendre. Ara, un penja un video de punk dels vuitanta, diu qualsevol bajanada i es creu “underground”. Doncs no, amics, no va ben bé així... Així que només em queda que agrair-te tota la feina feta i espero que tot et vagi bé amb qualsevol dels projectes nous que emprenguis.

    Una forta abraçada
    Alex

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Alex, vennit de tu es toto un honor, be a mi també m'ha dolgut durant estos dies he trobat que em falta algo, em prendré unes setmanes i qui sap, potser hi haja una versió renovada de l'Allnighter, a vore si coincidim promte i xarrem de les nostres coses, una abraçada i llarga vida al Magicpop.

      Elimina
  2. Ha sido un lujo compartir contigo, como lector, tú, mi pasión por la música y un estilo que ha muchos nos enganchó y al que siempre volvemos. Supongo que es una decisión meditada. Nada que objetar, si agradecerte toda tu dedicación, espero que pongas toda esta pasión en otros proyectos.
    Seguro que seguiré leyendo post de este blog
    Suerte y justicia
    Agustín Aquilué (Stay Cool)
    Binéfar (Huesca)

    ResponElimina
  3. Muchas gracias amigo Agustín, la verdad es que comentarios como estos son por lo que vale la pena emplear un poco de dedicación y tiempo en estas cosas, es posible que solo sea un parentesi y en breve vuelva a la carga con una versión mejorada, unas semanas de descanso y veremos, un saludo.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

MIQUEL INJECTION, The Scorcher crew