A la cabina de l'Allnighter... IVAN THORPEDO

Amb l'agulla calenta del tocadiscos per la seva darrera punxada a la sala Four Seasons de Castelló aquest passat dissabte, aquest barcelonés membre de la banda de Early Reggae The Thorpedians i conegut pd de la nit barcelonesa en revela com son les seves sessions habitualment.



- Quants anys portes mostrant la teva música al món? quina va ser la primera vegada i on? 
La primera vegada que reaitzar  una sessió en públic fou a l'any 2001, a la desapareguda sala Urbe, que es trobava al carrer Tallers de Barcelona, on vaig començar a realitzar sessions de música jamaicana els diumenges per la vesprada. 

- Quin o quins formats de reproducció prefereixes a les teves sessions? 
L'únic format que empre es el vinil de 7", que es lo que col.leccione, "one hit for one record" 

- Quin es l'estil principal a les teves punxades? es l'únic o també t'introdueixes en altres terrenys?
Principalment, perque son els estils que més m'agraden, música jamaicana (ska/rocksteady/reggae) i música afroamericana dels 60/70, però també he fet sessions d'altres estils com punk rock, powerpop, glam i molts altres estils englobats al rock´n´roll.

- Quina ha estat l'experiència més significativa o el millor record de tots aquestos anys? 
Com experiència punxant, la primera vegada que vaig punxar a UK, pel que representa i per com m'ho vaig pasar de be. A nivell organitzatiu em quede amb el Uptight! Soul Club, que fou una gran experiència i guarde molts bons recordss d'aquest periple. 

-Quines han estat les teves últimes adquisicions i que estas desitjant mostrar al món?
 Doncs les meves darreres adquisicions son un parell de singles de Los Flechazos i altres tants de Los Salvajes, res especial, però tot disc et posa content quan ho trobes rebuscant  en cubetes, que es com  pense es deuen trobar els discos... 


-Top five, 5 temes per a cada moment de la nit 
- Per començar la festa... Hippies are here - The Hippy Boys 
- Per escalfar l’ambient... Magic Potion - Lou Johnson 
- Per mantindre el foc viu... Killowat - Supersonics
- El colofó... If this is the love - Precisions
- L’acomiadament... Just tell me - The Maytals

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

MIQUEL INJECTION, The Scorcher crew