A la cabina de l'Allnighter... JOHN McENROE SELECTOR

La nostra cabina havia quedat un tant buida des de la darrera visita, molts han estat tentats de visitar-nos però ningú s'ha decidit, finalment hem rebut la visita del John McEnroe des de l'Hospitalet del Llobregat,  el John es pot definir com un francotirador , va per lliure a l'hora de punxar,  la combinació de guitarres i música negra l'ha fet passetjar la seva maleta per un bon grapats de clubs de Barcelona, es un plaer tindre'l avuí de visita per la nostra cabina.




- Quants anys portes mostrant la teva música al món? quina va ser la primera vegada i on?
La primera vegada va a ser a un bar musical que es deia EXAMEN, a L'Hospitalet del Llobregat, l'any 1983. Vaig ser el resident durant tres anys. Com es natural, vaig començar punxant en vinil. Després varen treure els plats de les cabines y jugava amb els cd's i un mini disc on portava singles i cançons dels meus vinils. La primera vegada va a ser a un bar musical que es deia EXAMEN, a L'Hospitalet del Llobregat, l'any 1983. Vaig ser el resident durant tres anys. Com es natural, vaig començar punxant en vinil. Després varen treure els plats de les cabines y jugava amb els cd's i un mini disc on portava singles i cançons dels meus vinils. Despres de perdre dues maletes de vinils, punxo amb cd's que em manufacturo a casa.

- Quin o quins formats de reproducció prefereixes a les teves sessions?
Desprè
s de perdre dues maletes de vinils, punxo amb cd's que em manufacturo a casa.

- Quin es l'estil principal a les teves punxades? es l'únic o també t'introdueixes en altres terrenys?
A mi m'agrada molta música, pero només punxo alló que pot interesar al públic de la sala. La sanfaina sortint pot portar des de Hammond jazz a Postpunk 80's. I alguna cosa mancuniana dels 90 tipus Inspiral Carpets o Kula Shaker.

- Quina ha estat l'experiència més significativa o el millor record de tots aquestos anys?
El millor record que tinc es el de estar punxant practicament 12 hores seguides a la carpa B del U-ZONA REGGAE del 1999. Era un espai pensat per descansar una mica de la musica jamaicana, i els dj's contractats tenien la consigna de fer sets ágils, per que aniríem rotant molt. El cas es que algú va aparéixer amb una bossa d'herba, i al final va treballar el que no fumava. Pero vaig riure molt, i vaig fer amics que encara em duren.

- Quines han sigut les teves últimes adquisicions i que estas desitjant mostrar al món?
Ultimament m'he comprat aixó:Veronica Falls-"Waiting something to happen" 2013/ VVAA "African Scream Contest: Psychedelic Afro" 2008/ "Trojan DJ Boxset" 2001/ Brenda Lee "Brenda Lee" 1960. 

-Top five, 5 temes per a cada moment de la nit:
Per començar la festa... John Leyton: I think I'm falling in love
Per calfar l’ambient... Chubby Checker: Back in the URSS
Per mantindre el foc viu... The premiers: Get on this plain
El colofó... The rifles: Peace and quiet
L’acomiadament... The Caesars: Winter song
Un plaer, cavaller.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

MIQUEL INJECTION, The Scorcher crew