A la cabina de l'Allnighter... Adela Domínguez (espcial Rhythm & Beach '16)

Asturiana de naixement, després d'uns anys voltant pel món amb aturada temporal a Barcelona, l'Adela va recalar a Madrid, on resideix actualment, el dissabte serà una de les encarregades de fer-ho rodar a la cabina de la sala El Pirata al Grao de Castelló, abans hem volgut que ens contarà que ens espera a la seva sessió.

- Quants anys portes mostrant la teva música al món? quina va ser la primera vegada i on? 
En realitat punxant porte només un any, no m'havia donat per això. La primera vegada va ser al Fun House, a la festa de presentació dels Lucilles, un grup d'ací de Madrid. Estava molt nerviosa. Tot d'una em vaig veure sense un adaptador i vaig haver d'apanyar l'anar punxant amb els singles de forat petit. Va resultar que m'ho havia portat en un dels discos en treure-lo... molt divertit 

- Quin o quins formats de reproducció prefereixes a les teves sessions? 
Sempre en vinil.

- Quin es l'estil principal a les teves punxades? es l'únic o també t'introdueixes en altres terrenys? 
Em mola molt la música i acostume a ficar una mica de tot, encara que procure que sigua progressiu i que entre més o menys de forma natural. No em mola que els canvis siguen bruscos. Normalment comence amb una mica de modjazz, segueixo amb R & B, R & Soul i així fins a acabar amb crossover .. També depèn de quina sigua la festa on punxe.

- Quina ha sigut l'experiència més significativa o el millor record de tots aquestos anys? 
La veritat que sempre m'ho passo molt guai punxant, així que experiències bones, totes

- Una anecdota durant una sessió que no oblidaràs mai, alguna petició extranya...? 
El més bizarro va ser un "pibe" que va acostar a un local a demanar-me si no tenia una mica de Tarantino, i el tipus el emfatitzava fent el típic gest dels dos ditets davant de la cara, a lo Vincent Vega, per si no havia quedat prou clar. Vergonyós.

- Quines han estat les teves últimes adquisicions i que estas desitjant mostrar al món? 
L'últim que m'ha arribat a casa ha estat el Chaperone de LaBrenda Ben, Cleopatra de Jamie Coe, i (Lala) I Love you de The Caesars .. que sonaran per descomptat dissabte a Castelló.

-Top five, 5 temes per a cada moment de la nit:
Per començar la festa... Larry Frazier - Before Six
Per calfar l’ambient... Sonny Til - Hey! Little woman
Per mantindre el foc viu... Curtis Knight - Voodoo woman
El colofó... The volumes - I just can’t help myself
L’acomiadament... James Shorter - Modern day woman

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

MIQUEL INJECTION, The Scorcher crew